English
  • استرجاع مجاني وسهل
  • أفضل العروض

من الأفضل أن لا تكون موجودا أبدا

الآن:
253.95 د.إ.‏شامل ضريبة القيمة المضافة
توصيل مجاني
باقي 1 وحدات في المخزون
توصيل مجاني
باقي 1 وحدات في المخزون
noon-express
احصل عليه خلال 21 يناير
اطلب في غضون 22 ساعة 30 دقيقة
VIP ENBD Credit Card

emi
خطط الدفع الشهرية تبدأ من د.إ.‏22عرض المزيد من التفاصيل
VIP card

احصل على 5% رصيد مسترجع باستخدام بطاقة بنك المشرق نون الائتمانية. اشترك الآن. قدّم الحين

التوصيل 
بواسطة نوون
التوصيل بواسطة نوون
البائع ذو
 تقييم عالي
البائع ذو تقييم عالي
الدفع 
عند الاستلام
الدفع عند الاستلام
عملية 
تحويل آمنة
عملية تحويل آمنة
/welcome-new-user
1
1 تمت الإضافة لعربة التسوق
أضف للعربة
Noon Locker
توصيل مجاني لنقطة نون ومراكز الاستلام
معرفة المزيد
free_returns
إرجاع سهل لكل المنتجات في هذا العرض.
المنتج كما في الوصف
المنتج كما في الوصف
70%
شريك لنون منذ

شريك لنون منذ

7+ سنين
نظرة عامة
المواصفات
الناشرOxford University Press, USA
رقم الكتاب المعياري الدولي 139780199549269
رقم الكتاب المعياري الدولي 10199549265
اللغةالإنجليزية
Languageاللغة الإنجليزية
العنوان الفرعي للكتابThe Harm of Coming Into Existence
وصف الكتابMost people believe that they were either benefited or at least not harmed by being brought into existence. Thus, if they ever do reflect on whether they should bring others into existence-rather than having children without even thinking about whether they should-they presume that they do them no harm. Better Never to Have Been challenges these assumptions. David Benatar argues that coming into existence is always a serious harm. Although the good things in one's life make one's life go better than it otherwise would have gone, one could not have been deprived by their absence if one had not existed. Those who never exist cannot be deprived. However, by coming into existence one does suffer quite serious harms that could not have befallen one had one not come into existence. Drawing on the relevant psychological literature, the author shows that there are a number of well-documented features of human psychology that explain why people systematically overestimate the quality of their lives and why they are thus resistant to the suggestion that they were seriously harmed by being brought into existence. The author then argues for the 'anti-natal' view-that it is always wrong to have children-and he shows that combining the anti-natal view with common pro-choice views about foetal moral status yield a 'pro-death' view about abortion (at the earlier stages of gestation). Anti-natalism also implies that it would be better if humanity became extinct. Although counter-intuitive for many, that implication is defended, not least by showing that it solves many conundrums of moral theory about population.
تاريخ النشر39706
عدد الصفحات237

من الأفضل أن لا تكون موجودا أبدا

تمت الإضافة لعربة التسوقatc
مجموع السلة 253.95 د.إ.‏
Loading