English
  • استرجاع مجاني وسهل
  • أفضل العروض

Creating Games with Unreal Engine, Substance Painter, & Maya

قبل:
303.00 د.إ.‏
الآن:
278.00 د.إ.‏ شامل ضريبة القيمة المضافة
وفرّت:
25.00 د.إ.‏ خصم 8%
توصيل مجاني
باقي 1 وحدات في المخزون
توصيل مجاني
باقي 1 وحدات في المخزون
noon-express
احصل عليه خلال 26 يناير
اطلب في غضون 20 ساعة 50 دقيقة
VIP ENBD Credit Card

emi
خطط الدفع الشهرية تبدأ من د.إ.‏24عرض المزيد من التفاصيل
VIP card

احصل على 5% رصيد مسترجع باستخدام بطاقة بنك المشرق نون الائتمانية. اشترك الآن. قدّم الحين

التوصيل 
بواسطة نوون
التوصيل بواسطة نوون
البائع ذو
 تقييم عالي
البائع ذو تقييم عالي
الدفع 
عند الاستلام
الدفع عند الاستلام
عملية 
تحويل آمنة
عملية تحويل آمنة

خيارات ثانية

لا يوجد منتجات متاحة

لا يوجد منتجات متاحة

/welcome-new-user
1
1 تمت الإضافة لعربة التسوق
أضف للعربة
Noon Locker
توصيل مجاني لنقطة نون ومراكز الاستلام
معرفة المزيد
free_returns
إرجاع سهل لكل المنتجات في هذا العرض.
المنتج كما في الوصف
المنتج كما في الوصف
70%
شريك لنون منذ

شريك لنون منذ

7+ سنين
نظرة عامة
المواصفات
الناشرCRC Press
رقم الكتاب المعياري الدولي 139780367512637
الكاتبJingtian Li
اللغةEnglish
وصف الكتابDescription: This tutorial-based book allows readers to create a first-person game from start to finish using industry-standard (and free to student) tools of Maya, Substance Painter, and Unreal Engine. The first half of the book lays out the basics of using Maya and Substance Painter to create game-ready assets. This includes polygonal modeling, UV layout, and custom texture painting. Then, the book covers rigging and animation solutions to create assets to be placed in the game including animated first-person assets and motion-captured NPC animations. Finally, readers can put it all together and build interactivity that allows the player to create a finished game using the assets built and animated earlier in the book.• Written by industry professionals with real-world experience in building assets and games.• Build a complete game from start to finish.• Learn what the pros use: construct all assets using the tools used at industries across the world.• All software used are free to students.• When complete, students will have a playable version of an FPS game.Jing Tian Li is a graduate of China’s Central Academy of Fine Arts and New York’s School of Visual Arts, where he earned an MFA in Computer Art. He currently is an Assistant Professor of 3D Animation & Game Design at the University of the Incarnate Word in San Antonio, Texas.Kassandra Arevalo is an instructor of 3D Animation & Game Design at the University of the Incarnate Word in San Antonio, Texas. She previously worked as an animator at Immersed Games.Matt Tovar is an industry veteran animator. He has worked at Naughty Dog, Infinity Ward, and Sony Interactive on such games as The Last of Us, Call of Duty: Modern Warfare, and most recently Marvel’s Avengers with Crystal Dynamics. He is an Assistant Professor of 3D Animation at the University of the Incarnate Word in San Antonio, Texas.
تاريخ النشر20210112
عدد الصفحات802

Creating Games with Unreal Engine, Substance Painter, & Maya

تمت الإضافة لعربة التسوقatc
مجموع السلة 278.00 د.إ.‏
Loading