English
  • استرجاع مجاني وسهل
  • أفضل العروض

Developing Creative Content For Games Paperback English by Greg Johnson - 2019

الآن:
328.00 د.إ.‏شامل ضريبة القيمة المضافة
noon-marketplace
احصل عليه خلال 3 يناير
اطلب في غضون 19 ساعة 0 دقيقة
VIP ENBD Credit Card

emi
خطط الدفع الشهرية تبدأ من د.إ.‏28عرض المزيد من التفاصيل
VIP card

احصل على د.إ. 16.40 رصيد مسترجع باستخدام بطاقة بنك المشرق نون الائتمانية. اشترك الآن. قدّم الحين

ادفع على 4 دفعات بدون فوائد بقيمة ٨٢٫٠٠ د.إ.اعرف المزيد
قسمها على 4 دفعات ب ٨٢٫٠٠ د.إ. بدون فوائد أو رسوم تأخير.اعرف المزيد
التوصيل 
بواسطة نوون
التوصيل بواسطة نوون
البائع ذو
 تقييم عالي
البائع ذو تقييم عالي
الدفع 
عند الاستلام
الدفع عند الاستلام
عملية 
تحويل آمنة
عملية تحويل آمنة
1
1 تمت الإضافة لعربة التسوق
أضف للعربة
Noon Locker
توصيل مجاني لنقطة نون ومراكز الاستلام
معرفة المزيد
free_returns
إرجاع سهل لكل المنتجات في هذا العرض.
المنتج كما في الوصف
المنتج كما في الوصف
70%
شريك لنون منذ

شريك لنون منذ

7+ سنين
نظرة عامة
المواصفات
الناشرRoutledge
رقم الكتاب المعياري الدولي 139781498777667
رقم الكتاب المعياري الدولي 10149877766X
اللغةالإنجليزية
وصف الكتابThis book provides readers with a solid understanding of game development, design, narrative, charaterization, plot, back story and world creation elements that are crucial for game writers and designers as they create a detailed world setting, adventure, characters, narrative and plot suitable for possible publication. Game design and development issues such as writing for games, emergent complexity, risk reward systems, competitive and cooperative game play will be investigated, analyzed and critiqued. Examples will be used to highlight and explain the various concepts involved and how the game development process works.
عن المؤلفGreg Johnson has been a Professor at the Savannah College of Art and Design since 1996 after time as a graphic designer and an artist involved in television production. He received his MFA in Computer Arts from the Savannah College of Art and Design and his BA in Fine Arts from Louisiana State University in Shreveport. In addition to being a Professor, he also worked as a 3D Lead for Ascent Games and does freelance illustration work. Johnson has taught over fifty different courses in hundreds of classes in his eighteen plus years of teaching at the college level. His courses have included 3D sculpting, modeling, texturing, painting, animation, rigging, effects, programming, game design and development in the subject areas of computer art, game development, interactive design, and visual effects. He founded the Game Development department at SCAD and has developed courses for the Game Development, Computer Arts, Visual Effects, and Scientific Illustration areas of study at SCAD. For the last seven years he has been teaching an introduction to digital sculpture class using ZBrush.
رقم الطبعة1
تاريخ النشر2019
عدد الصفحات314

Developing Creative Content For Games Paperback English by Greg Johnson - 2019

تمت الإضافة لعربة التسوقatc
مجموع السلة 328.00 د.إ.‏
Loading