English
  • استرجاع مجاني وسهل
  • أفضل العروض

Elements of Game Design

الآن:
132.00 د.إ.‏شامل ضريبة القيمة المضافة
باقي 3 وحدات في المخزون
noon-marketplace
احصل عليه خلال 10 يناير
اطلب في غضون 2 ساعة 21 دقيقة
VIP ENBD Credit Card

VIP card

احصل على 5% رصيد مسترجع باستخدام بطاقة بنك المشرق نون الائتمانية. اشترك الآن. قدّم الحين

ادفع على 4 دفعات بدون فوائد بقيمة ٣٣٫٠٠ د.إ.اعرف المزيد
قسمها على 4 دفعات ب ٣٣٫٠٠ د.إ. بدون فوائد أو رسوم تأخير.اعرف المزيد
التوصيل 
بواسطة نوون
التوصيل بواسطة نوون
البائع ذو
 تقييم عالي
البائع ذو تقييم عالي
الدفع 
عند الاستلام
الدفع عند الاستلام
عملية 
تحويل آمنة
عملية تحويل آمنة
1
1 تمت الإضافة لعربة التسوق
أضف للعربة
Noon Locker
توصيل مجاني لنقطة نون ومراكز الاستلام
معرفة المزيد
free_returns
إرجاع سهل لكل المنتجات في هذا العرض.
المنتج كما في الوصف
المنتج كما في الوصف
70%
شريك لنون منذ

شريك لنون منذ

7+ سنين
نظرة عامة
المواصفات
الناشرMIT Press
رقم الكتاب المعياري الدولي 139780262043915
رقم الكتاب المعياري الدولي 10262043912
وصف الكتابAn introduction to the basic concepts of game design, focusing on techniques used in commercial game production.This textbook by a well-known game designer introduces the basics of game design, covering tools and techniques used by practitioners in commercial game production. It presents a model for analyzing game design in terms of three interconnected levels—mechanics and systems, gameplay, and player experience—and explains how novice game designers can use these three levels as a framework to guide their design process. The text is notable for emphasizing models and vocabulary used in industry practice and focusing on the design of games as dynamic systems of gameplay.The book first introduces the core model and framework for analyzing and designing games. It then discusses the three levels in detail, explaining player experience and identifying design goals; introducing low-level structural analysis of gameplay in terms of basic mechanics; describing how mechanics build up into systems; and presenting concepts for understanding gameplay, defined as the dynamic behavior of players when they interact with mechanics and systems. Finally, the book offers students advice on creating game prototypes using an iterative, user-centered process. Each chapter offers a set of exercises for individuals and design challenges for groups.
اللغةEnglish
الكاتبRobert Zubek
تاريخ النشر20200818
عدد الصفحات256

Elements of Game Design

تمت الإضافة لعربة التسوقatc
مجموع السلة 132.00 د.إ.‏
Loading