English
  • استرجاع مجاني وسهل
  • أفضل العروض

Game Engine Architecture Third Edition Hardcover English by Jason Gregory - July 25, 2018

الآن:
577.55 د.إ.‏شامل ضريبة القيمة المضافة
توصيل مجاني
noon-marketplace
احصل عليه خلال 11 ديسمبر
اطلب في غضون 19 ساعة 32 دقيقة
VIP ENBD Credit Card

emi
خطط الدفع الشهرية تبدأ من د.إ.‏49عرض المزيد من التفاصيل
VIP card

احصل على د.إ. 28.88 رصيد مسترجع باستخدام بطاقة بنك المشرق نون الائتمانية. اشترك الآن. قدّم الحين

ادفع على 4 دفعات بدون فوائد بقيمة ١٤٤٫٣٩ د.إ.اعرف المزيد
قسمها على 4 دفعات ب ١٤٤٫٣٩ د.إ. بدون فوائد أو رسوم تأخير.اعرف المزيد
التوصيل 
بواسطة نوون
التوصيل بواسطة نوون
البائع ذو
 تقييم عالي
البائع ذو تقييم عالي
الدفع 
عند الاستلام
الدفع عند الاستلام
عملية 
تحويل آمنة
عملية تحويل آمنة
1
1 تمت الإضافة لعربة التسوق
أضف للعربة
Noon Locker
توصيل مجاني لنقطة نون ومراكز الاستلام
معرفة المزيد
free_returns
إرجاع سهل لكل المنتجات في هذا العرض.
المنتج كما في الوصف
المنتج كما في الوصف
50%
شريك لنون منذ

شريك لنون منذ

2+ سنين
أحدث التقييمات الإيجابية
أحدث التقييمات الإيجابية
نظرة عامة
المواصفات
الناشرTaylor & Francis Ltd
رقم الكتاب المعياري الدولي 139781138035454
رقم الكتاب المعياري الدولي 101138035459
اللغةالإنجليزية
وصف الكتابCovers theory and practice of game engine software development, bringing together a wide range of concepts and techniques actually used by real game studios like Electronic Arts and Naughty Dog. The examples are often grounded in specific technologies, but the discussion extends way beyond any particular engine or API. The references and citations make it a great jumping off point for those who wish to dig deeper into any particular aspect of the game development process. New to this edition: update the section on game console HW, extend the rendering chapter, include a section on 2D GUI, new chapter on multiplayer networking, more coverage of the Unity game engine.
عن المؤلفJason Gregory has worked as a software engineer in the games industry since March 1999 and as a professional software engineer since 1994. He got his start in game programming at Midway Home Entertainment in San Diego, where he worked on Hydro Thunder 2 and Offroad Thunder, and wrote the Playstation 2/Xbox animation system for Freaky Flyers and Crank the Weasel. In 2003, Jason moved to Electronic Arts Los Angeles, where he worked on engine and gameplay technology for Medal of Honor: Pacific Assault and served as a lead engineer on the Medal of Honor: Airborne project. Jason is currently a Lead Programmer at Naughty Dog Inc., where he and his colleagues are currently working on The Last of Us: Part II for Playstation 4. He also developed engine and gameplay software for every game in the Uncharted series, and The Last of Us on PS3 and PS4, and has also taught courses in game technology at the University of Southern California.
تاريخ النشرJuly 25, 2018

Game Engine Architecture Third Edition Hardcover English by Jason Gregory - July 25, 2018

تمت الإضافة لعربة التسوقatc
مجموع السلة 577.55 د.إ.‏
Loading