English
  • استرجاع مجاني وسهل
  • أفضل العروض

Handbook of Game-Based Learning

الآن:
643.05 د.إ.‏شامل ضريبة القيمة المضافة
توصيل مجاني
باقي 1 وحدات في المخزون
توصيل مجاني
باقي 1 وحدات في المخزون
noon-marketplace
احصل عليه خلال 17 ديسمبر
اطلب في غضون 21 ساعة 35 دقيقة
VIP ENBD Credit Card

emi
خطط الدفع الشهرية تبدأ من د.إ.‏54عرض المزيد من التفاصيل
VIP card

احصل على د.إ. 32.15 رصيد مسترجع باستخدام بطاقة بنك المشرق نون الائتمانية. اشترك الآن. قدّم الحين

ادفع على 4 دفعات بدون فوائد بقيمة ١٦٠٫٧٦ د.إ.اعرف المزيد
قسمها على 4 دفعات ب ١٦٠٫٧٦ د.إ. بدون فوائد أو رسوم تأخير.اعرف المزيد
التوصيل 
بواسطة نوون
التوصيل بواسطة نوون
البائع ذو
 تقييم عالي
البائع ذو تقييم عالي
الدفع 
عند الاستلام
الدفع عند الاستلام
عملية 
تحويل آمنة
عملية تحويل آمنة
1
1 تمت الإضافة لعربة التسوق
أضف للعربة
Noon Locker
توصيل مجاني لنقطة نون ومراكز الاستلام
معرفة المزيد
free_returns
إرجاع سهل لكل المنتجات في هذا العرض.
المنتج كما في الوصف
المنتج كما في الوصف
70%
شريك لنون منذ

شريك لنون منذ

4+ سنين
نظرة عامة
المواصفات
الناشرMIT Press
رقم الكتاب المعياري الدولي 139780262043380
رقم الكتاب المعياري الدولي 10262043386
وصف الكتابA comprehensive introduction to the latest research and theory on learning and instruction with computer games.This book offers a comprehensive introduction to the latest research on learning and instruction with computer games. Unlike other books on the topic, which emphasize game development or best practices, Handbook of Game-Based Learning is based on empirical findings and grounded in psychological and learning sciences theory. The contributors, all leading researchers in the field, offer a range of perspectives, including cognitive, motivational, affective, and sociocultural. They explore research on whether (and how) computer games can help students learn educational content and academic skills; which game features (including feedback, incentives, adaptivity, narrative theme, and game mechanics) can improve the instructional effectiveness of these games; and applications, including games for learning in STEM disciplines, for training cognitive skills, for workforce learning, and for assessment. The Handbook offers an indispensable reference both for readers with practical interests in designing or selecting effective game-based learning environments and for scholars who conduct or evaluate research in the field. It can also be used in courses related to play, cognition, motivation, affect, instruction, and technology.ContributorsRoger Azevedo, Ryan S. Baker, Daphne Bavelier, Amanda E. Bradbury, Ruth C. Clark, Michele D. Dickey, Hamadi Henderson, Bruce D. Homer, Fengfeng Ke, Younsu Kim, Charles E. Kinzer, Eric Klopfer, James C. Lester, Kristina Loderer, Richard E. Mayer, Bradford W. Mott, Nicholas V. Mudrick, Brian Nelson, Frank Nguyen, V. Elizabeth Owen, Shashank Pawar, Reinhard Pekrun, Jan L. Plass, Charles Raffale, Jonathon Reinhardt, C. Scott Rigby, Jonathan P. Rowe, Richard M. Ryan, Ruth N. Schwartz, Quinnipiac Valerie J. Shute, Randall D. Spain, Constance Steinkuehler, Frankie Tam, Michelle Taub, Meredith Thompson, Steven L. Thorne, A. M. Tsaasan
عن المؤلفJan L. Plass is Professor of Educational Communication and Technology and the inaugural holder of the Paulette Goddard Chair of Digital Media and Learning Sciences in the Steinhardt School of Culture, Education, and Human Development at New York UniversityRichard E. Mayer is Distinguished Professor of Psychological and Brain Sciences at the University of California, Santa Barbara.Bruce D. Homer is Associate Professor of Educational Psychology and Human Development at the Graduate Center of City University New York.
اللغةEnglish
الكاتبJan L. Plass
تاريخ النشر2020-02-04
عدد الصفحات600 pages

Handbook of Game-Based Learning

تمت الإضافة لعربة التسوقatc
مجموع السلة 643.05 د.إ.‏
Loading