English
  • استرجاع مجاني وسهل
  • أفضل العروض

How Games Move Us

الآن:
96.00 د.إ.‏شامل ضريبة القيمة المضافة
توصيل مجاني
noon-marketplace
احصل عليه خلال 31 يناير - 5 فبراير
اطلب في غضون 31 دقيقة
VIP ENBD Credit Card

VIP card

احصل على 5% رصيد مسترجع باستخدام بطاقة بنك المشرق نون الائتمانية. اشترك الآن. قدّم الحين

التوصيل 
بواسطة نوون
التوصيل بواسطة نوون
البائع ذو
 تقييم عالي
البائع ذو تقييم عالي
الدفع 
عند الاستلام
الدفع عند الاستلام
عملية 
تحويل آمنة
عملية تحويل آمنة
1
1 تمت الإضافة لعربة التسوق
أضف للعربة
Noon Locker
توصيل مجاني لنقطة نون ومراكز الاستلام
معرفة المزيد
free_returns
إرجاع سهل لكل المنتجات في هذا العرض.
المنتج كما في الوصف
المنتج كما في الوصف
70%
شريك لنون منذ

شريك لنون منذ

7+ سنين
نظرة عامة
المواصفات
الناشرMIT Press
رقم الكتاب المعياري الدولي 139780262534451
رقم الكتاب المعياري الدولي 10262534452
الكاتبKatherine Isbister
اللغةEnglish
وصف الكتابAn engaging examination of how video game design creates strong and positive emotional experiences for players—with examples from Journey, Train, Little Big Planet, and more.This is a renaissance moment for video games—in the variety of genres they represent, and the range of emotional territory they cover. But how do games create emotion? In How Games Move Us, Katherine Isbister takes the reader on a timely and novel exploration of the design techniques that evoke strong emotions for players. She counters arguments that games are creating a generation of isolated, emotionally numb, antisocial loners. Games can actually play a powerful role in creating empathy and other strong, positive emotional experiences; they reveal these qualities over time, through the act of playing. She offers a nuanced, systematic examination of exactly how games can influence emotion and social connection, with examples—drawn from popular, indie, and art games—that unpack the gamer’s experience.Isbister describes choice and flow, two qualities that distinguish games from other media, and explains how game developers build upon these qualities using avatars, non-player characters, and character customization, in both solo and social play. She shows how designers use physical movement to enhance players’ emotional experience, and examines long-distance networked play. She illustrates the use of these design methods with examples that range from Sony’s Little Big Planet to the much-praised indie game Journey to art games like Brenda Romero’s Train.Isbister’s analysis shows us a new way to think about games, helping us appreciate them as an innovative and powerful medium for doing what film, literature, and other creative media do: helping us to understand ourselves and what it means to be human.
تاريخ النشر20171027
عدد الصفحات186

How Games Move Us

تمت الإضافة لعربة التسوقatc
مجموع السلة 96.00 د.إ.‏
Loading