English
  • استرجاع مجاني وسهل
  • أفضل العروض

Multiplayer Online Games: Origins, Players, And Social Dynamics Paperback English by Guo Freeman - February 23, 2018

الآن:
426.00 د.إ.‏شامل ضريبة القيمة المضافة
noon-marketplace
احصل عليه خلال 5 يناير
اطلب في غضون 23 ساعة 53 دقيقة
VIP ENBD Credit Card

emi
خطط الدفع الشهرية تبدأ من د.إ.‏36عرض المزيد من التفاصيل
VIP card

احصل على د.إ. 21.30 رصيد مسترجع باستخدام بطاقة بنك المشرق نون الائتمانية. اشترك الآن. قدّم الحين

ادفع على 4 دفعات بدون فوائد بقيمة ١٠٦٫٥٠ د.إ.اعرف المزيد
قسمها على 4 دفعات ب ١٠٦٫٥٠ د.إ. بدون فوائد أو رسوم تأخير.اعرف المزيد
التوصيل 
بواسطة نوون
التوصيل بواسطة نوون
البائع ذو
 تقييم عالي
البائع ذو تقييم عالي
الدفع 
عند الاستلام
الدفع عند الاستلام
عملية 
تحويل آمنة
عملية تحويل آمنة
1
1 تمت الإضافة لعربة التسوق
أضف للعربة
Noon Locker
توصيل مجاني لنقطة نون ومراكز الاستلام
معرفة المزيد
free_returns
إرجاع سهل لكل المنتجات في هذا العرض.
المنتج كما في الوصف
المنتج كما في الوصف
70%
شريك لنون منذ

شريك لنون منذ

7+ سنين
نظرة عامة
المواصفات
الناشرTaylor & Francis Inc
رقم الكتاب المعياري الدولي 139781498767651
رقم الكتاب المعياري الدولي 101498767656
اللغةالإنجليزية
وصف الكتابMultiplayer Online Games (MOGs) have become a new genre of play culture, integrating communication and entertainment in a playful, computer-mediated environment that evolves through user interaction. This book comprehensively investigates the technological origins, human factors, and social dynamics of MOGs, including online dating and online gaming; augmented games and virtual reality; serious games; eSports and game streaming; casual and mobile games; and the growth of indie games. MOGs represent a highly sophisticated, networked, multimedia and multimodal Internet technology, which can construct entertaining, simultaneous, persistent social virtual worlds for gamers.
عن المؤلفGuo Freeman is an Assistant Professor in Information Technology at the University of Cincinanti. Her.research interests, broadly construed, concern HCI (Human-Computer Interaction), CSCW (Computer-Supported Collaborative Work), and social computing. Specifically, she focuses on computer-mediated collaboration and computer-mediated interpersonal relationships, for example: how digital games affect interpersonal relationships and group behavior, and how to design and implement games that better afford and support such new forms of intimate and collaborative experiences.
تاريخ النشرFebruary 23, 2018

Multiplayer Online Games: Origins, Players, And Social Dynamics Paperback English by Guo Freeman - February 23, 2018

تمت الإضافة لعربة التسوقatc
مجموع السلة 426.00 د.إ.‏
Loading