English
  • استرجاع مجاني وسهل
  • أفضل العروض

The Counter-Cinema of the Berlin School

الآن:
196.35 د.إ.‏شامل ضريبة القيمة المضافة
باقي 1 وحدات في المخزون
noon-marketplace
احصل عليه خلال 23 يناير
اطلب في غضون 11 ساعة 19 دقيقة
ادفع على 4 دفعات بدون فوائد بقيمة ٤٩٫٠٩ د.إ.اعرف المزيد
قسمها على 4 دفعات ب ٤٩٫٠٩ د.إ. بدون فوائد أو رسوم تأخير.اعرف المزيد
VIP ENBD Credit Card

VIP card

احصل على 5% رصيد مسترجع باستخدام بطاقة بنك المشرق نون الائتمانية. اشترك الآن. قدّم الحين

التوصيل 
بواسطة نوون
التوصيل بواسطة نوون
البائع ذو
 تقييم عالي
البائع ذو تقييم عالي
الدفع 
عند الاستلام
الدفع عند الاستلام
عملية 
تحويل آمنة
عملية تحويل آمنة
1
1 تمت الإضافة لعربة التسوق
أضف للعربة
Noon Locker
توصيل مجاني لنقطة نون ومراكز الاستلام
معرفة المزيد
free_returns
إرجاع سهل لكل المنتجات في هذا العرض.
المنتج كما في الوصف
المنتج كما في الوصف
70%
شريك لنون منذ

شريك لنون منذ

4+ سنين
أحدث التقييمات الإيجابية
أحدث التقييمات الإيجابية
نظرة عامة
المواصفات
الناشرCamden House Inc
رقم الكتاب المعياري الدولي 139781571139412
رقم الكتاب المعياري الدولي 101571139419
وصف الكتابThe first book-length study in any language of the "Berlin School," the most significant filmmaking movement to come out of Germany since the 1970s. The contemporary German directors collectively known as the "Berlin School" constitute the most significant filmmaking movement to come out of Germany since the New German Cinema of the 1970s, not least because their films mark the emergence of a new film language. The Berlin School filmmakers, including Christian Petzold, Thomas Arslan, Angela Schanelec, Christoph Hochhäusler, Ulrich Köhler, Benjamin Heisenberg, Maren Ade, and Valeska Grisebach, are reminiscent of the directors of the New German Autorenkino and of French cinéma des auteurs of the 1960s. This is the first book-length study of the Berlin School in any language. Its central thesis - that the movement should be regarded as a "counter-cinema" - is built around the unusual style of realism employed in its films, a realism that presents images of a Germany that does not yet exist. Abel concludes that it is precisely how these films' images and sounds work that renders them political: they are political not because they are message-driven films but because they are made politically, thus performing a "redistribution of the sensible" - a direct artistic intervention in the way politics partitions ways of doing and making, saying and seeing. Marco Abel is Professor of English and Film Studies at the University of Nebraska, Lincoln.
اللغةEnglish
الكاتبMarco Abel
تاريخ النشر42200
عدد الصفحات360 pages

The Counter-Cinema of the Berlin School

تمت الإضافة لعربة التسوقatc
مجموع السلة 196.35 د.إ.‏
Loading