English
  • استرجاع مجاني وسهل
  • أفضل العروض

The Fundamentals Of C/C++ Game Programming: Using Target-Based Development On Sbc's Paperback English by Brian Beuken - March 9, 2018

الآن:
397.00 د.إ.‏شامل ضريبة القيمة المضافة
noon-marketplace
احصل عليه خلال 3 يناير
اطلب في غضون 16 ساعة 26 دقيقة
VIP ENBD Credit Card

emi
خطط الدفع الشهرية تبدأ من د.إ.‏34عرض المزيد من التفاصيل
VIP card

احصل على د.إ. 19.85 رصيد مسترجع باستخدام بطاقة بنك المشرق نون الائتمانية. اشترك الآن. قدّم الحين

ادفع على 4 دفعات بدون فوائد بقيمة ٩٩٫٢٥ د.إ.اعرف المزيد
قسمها على 4 دفعات ب ٩٩٫٢٥ د.إ. بدون فوائد أو رسوم تأخير.اعرف المزيد
التوصيل 
بواسطة نوون
التوصيل بواسطة نوون
البائع ذو
 تقييم عالي
البائع ذو تقييم عالي
الدفع 
عند الاستلام
الدفع عند الاستلام
عملية 
تحويل آمنة
عملية تحويل آمنة
1
1 تمت الإضافة لعربة التسوق
أضف للعربة
Noon Locker
توصيل مجاني لنقطة نون ومراكز الاستلام
معرفة المزيد
free_returns
إرجاع سهل لكل المنتجات في هذا العرض.
المنتج كما في الوصف
المنتج كما في الوصف
70%
شريك لنون منذ

شريك لنون منذ

7+ سنين
نظرة عامة
المواصفات
الناشرTaylor & Francis Inc
رقم الكتاب المعياري الدولي 139781498788748
رقم الكتاب المعياري الدولي 101498788742
اللغةالإنجليزية
وصف الكتابAimed to give novice coders an understanding of the methods and techniques used in professional games development. It is also designed to help develop and strengthen basic C/C++ skills, help to develop familiarity with hardware and allow the reader to increase their confidence as game programmers by walking them through increasingly difficult game concepts but, maintaining the understanding that despite the increased complexity, the core concepts remain consistent with the advancement of the technology and that the technology only enhances the gaming experience. Demonstrates underlying principles of game coding in practical step by step ways to increase exposure to concepts in game coding.
عن المؤلفBrian Beuken is currently a Docent (Lecturer) at NHTV/Breda University of Applied Sciences, Netherlands where he teaches game and console programming. Formerly Programmer/Project Manager and Head of Development at Rockpool Games Ltd, Manchester,UK. Also Managing Director/Studio Head/Executive Producer at Virtucraft Ltd/Virtucraft Studios Ltd, Bolton. He developed games for multiple companies, including Nintendo, EA, Sega, THQ, Codemasters and many more.
تاريخ النشرMarch 9, 2018

The Fundamentals Of C/C++ Game Programming: Using Target-Based Development On Sbc's Paperback English by Brian Beuken - March 9, 2018

تمت الإضافة لعربة التسوقatc
مجموع السلة 397.00 د.إ.‏
Loading